با سلام

اگر برای اولین بار است که قصد سفارش پوشاک از ترکیه و از طریق وبسایت ترک جامه استانبول را دارید لطفا این بخش را کامل بخوانید. موارد کلی در مورد نحوه سفارش دادن و ارسال لینک و هزینه ها و نرخ لیر و ... به اختصار در" کانال تلگرام "ما و به صورت کامل در صفحه " ثبت و ارسال سفارش " توضیح داده شده است. در این صفحه موارد زیر درج شده است که هم شما هم هم ما بدانیم چ وظایف و مسیولتی داریم.

 خدمات ما تعهدات ما اعتمادسازی سوالات متداول

خدمات ما

فعالیت سایت ترک جامه استانبول  ثبت سفارش اینترنتی و خرید از کشور ترکیه است. این به این معناست که تمامی برندها – مارک ها - کالاها و اجناس موجود در سایت متعلق به ما نیست بلکه به فروشگاه های آنلاین لباس و پوشاک در ترکیه تعلق دارد و هر نوع خریدی صرفا به سفارش مشتری و به نیابت از او انجام میشود.

حدود 60 عدد از بهترین فروشگاه های پوشاک ترک و سایت های فروش آنلاین آنها در سایت ترک جامه استانبول یک جا جمع شده است و انتخاب از بین صدها هزار مدل انواع و اقسام محصولات برای شما مهیاست.

آنچه در تعهد ما است

دوستان و مشتریان گرامی لطفا به این نکته ها خوب دقت کنید:

هر خریدی که از سایتهای آنلاین ترکیه انجام میشود. هر جنسی که برای شما سفارش داده میشود صرفا و صرفا به نیابت از شما است و طرف حساب شما سایت ترک است. چون شما ترکیه نیستید ما به نیابت از شما خریدتان را با مقداری کارمزد ثبت میکنیم.عینا بمانند اینکه خود شما خرید کردید و طرف حساب شما سایت ترک است نه ما! از این رو به موارد زیر دقت کنید:

در مواردی مانند اینکه سایت ترک سفارش ثبت شده را به هر دلیلی کنسل کند- سفارش را دیر ارسال کند - سفارش را ارسال نکند - رنگ اشتباه ارسال کند - جنس اشتباه ارسال کند - مبلغ سفارش از کارت بانکی کشیده بشود ولی سفارش ثبت نشود -جنس کم کیفیت ارسال کند یا هر مورد دیگری از این قبیل مسیولیت با سایت ترک است و شما طرف حساب آنها هستید.

در صورت بروز شرایط بالا ما پیگیری برای حل مشکل پیش آمده را حتما به نیابت از شما پیگیری میکنیم جهت دریافت پول کنسلی یا مرجوع کردن جنس معیوب یا اشتباه و مانند آن. ولی مجدد تکرار میشود که طرف حساب شما سایت ترک است و ما تنها رابط شما هستیم که کارتان را پی گیری کنیم.

سایر موارد مهم

1- تعهد اصالت کالاها و کیفیت اجناسی که خرید میشود با فروشگاه های آنلاین ترکیه است.

2- ساعت کاری آنلاین شاپ برای ثبت سفارش از حدود ساعت 10 صبح تا 8 شب است. جمعه ها تعطیل هستیم. خارج از این زمان ها لطفا لینک نفرستید یا پیام ندهید.  اگر خارج این بازه زمانی سفارشی ارسال کردید و انجام نشد یا تخفیفش برداشته شد یا قیمتی تغییر کرد مسیولتی با ما نیست. در عین حال جمعه ها و خرج زمان کاری هم اگر آنلاین باشیم و امکان انجام سفارش باشد کارها را انجام میدهم.

3- در صورتی که سفارش مشتری گرامی ثبت شده باشد و او بخواهد بلافاصله کل یا بخشی از سفارشش را کنسل کند یا سایزی را تغییر بدهد این درخواست تغییر در سفارش ممکن است امکان پذیر نباشد. بستگی به سایت و مالک آن برندی که سفارش داده شده است دارد.

4- در خرید آنلاین از هر سایتی در ترکیه چیزی به نام تعویض کردن وجود ندارد. پس اگر جنس شما از سمت فروشنده اشتباه ارسال شد یا معیوب بود فقط باید درخواست مرجوع کردن و سفارش مجدد بدهید. هزینه مرجوع کردن 50 لیر است و برای سفارش مجدد نیاز به واریز مجدد بهای سفارش است. با توجه به این هزینه مرجوعی اجناسی که زیر 100 لیر قیمت داشته باشد در هر صورتی هزینه مرجوعی با مشتری گرامی است.

5- در مواردی  کنسلی از سمت سایت ترک یا مرجوعی به خواست مشتری مبلغ عودتی به حساب مشتری عینا مطابق نرخ روزی که او  واریز کرده است محاسبه میشود نه بیشتر و نه کمتر.

6-  مطابق آنچه در تعهد ما بیان شد کیفیت اجناس خریداری شده ربطی به ما ندارد. اجناس بعد از تحویل شدن در ترکیه باز میشوند و نگاه اجمالی به آن جنس میشود و یک عکس برای خود مشتری فروارد میشود. اگر عیب یا ایرادی در جنس بود که در کنترل اجمالی دیده نشده مسیولیت با ما نیست. از این رو تا حد امکان از برندهای ارزانفروش ترک, جنس انتخاب نکنید مانند lcwaikiki یا defacto و ... چون تولیدات اینگونه برندها معمولا زدگی و عیب بیشتری دارند.

7-  نرخ لیر اعلامی به شما ممکن است تغییر کند. پس لطفا بعد از گرفتن مبلغ "پیش سفارش" وجه سفارشتان را در اسرع وقت پرداخت کنید.

8- قیمت اجناس موجود در سبد "پیش سفارش" ممکن است تغییر کند یا تخفیف آن برداشته بشود. پس لطفا بعد از گرفتن مبلغ "پیش سفارش" وجه سفارشتان را بدون تاخیر واریز کنید.

9- شرایط مرجوعی فقط شمال اجناسی میشود که سایز یا رنگ به کل اشتباه از سمت فروشنده ارسال شده باشد یا جنس دارای عیبی باشد و شامل شرط شماره 4 در بالا هم نباشد. لطفا دقت داشته باشید عکس و رنگ تصاویر در وبسایتها ژورنالی است و در عمل رنگ محصول اصلی ممکن است مقداری از لحاظ رنگ یا نور با عکس درون سایتها فرق کند.

10- موارد نادر در تعلل یا دیرکرد در روند تحیول مرسوله توسط "شرکت تیپاکس" ایران یا پست سایر کشورها به عهده این سایت نیست.

11- تعهد غرامت: با توجه به اینکه اجناس مشتریان از طریق بار همراه مسافر به ایران آورده میشود این امکان هست که جنس یا اجناسی در طول مسیر حمل به ایران دچار آسیب بشو یا کفقود بشود یا توسط گمرک ایران ظبت بشود. در چنین مواردی تعهد تحویل اجناس یا پرداخت غرامت به عهده ماست. به این صورت که حداکثر ظرف کدت 2 ماه از زمانی که جنس در ترکیه تحویل ما شده است یا جنس مشتری محترم باید به اون تحویل بشود یا عین مبلغ واریزی او.
نکات:
الف: پرداخت غرامت زودتر از مدت زمان 2 ماهه گفته شده ممکن نیست.
ب: در صورت بروز مشکل بالا و دیر شدن تحویل اجناس خارج از عرف ما که 2 ماه است مشتری گرامی باید صبر کند که یا جنسش را تحویل بگیرد یا پول جنیسش را

اعتماد سازی:

به طور کلی می توان گفت که خرید اینترنتی همیشه با مقداری ریسک همراه است. برای حصول اطمینان شما موارد زیر انجام میشود



1- اگر قصد خرید چندین محصول را دارید در ابتدا یکی را سفارش بدهید. بعد که مطمین شدید آن محصول برای شما خرید شده است ما بقی را سفارش بدهید.

2- بعد از ثبت سفارش تصویر جرییات خرید ثبت شده در حساب سایت ترک برای مشتری ارسال خواهد شد.

3- در صورت دریافت ایمیل تایید خرید از سمت سایت ترک آن ایمیل برای مشتری فروارد خواهد شد.

4- بعد از رسیدن سفارش عکس اجناس خرید شده برای مشتری ارسال می شود.

5- هویت و مشخصات مالک وب سایت ترک جامه استانبول به نام - آرش احتمایی - از طریق ایرنیک - مرکز ثبت دامنه‌ کشوری ایران برای همگان قابل مشاهده است.

سوالات متداول:

سفارش من چند به دست من می رسد؟

بیان دقیق قیمت تمام شده سفارش ها به تومان تنها زمانی ممکن است که شما وزن اجناس مشخص باشد. چون قبل از سفارش  وزن اجناس نه برای شما و نه برای ما مشخص نیست بیان بهای تمام شده به صورت دقیق ممکن نیست و فقط با تخمین وزن کالا یا کالاها حدود آن قابل محاسبه است.

  • برای دانستن بهای سفارش(A) می بایست لینک سفارشتان را بفرستید تا به شما پیش سفارش از سبد سایت مربوط داده شود و بهای سفارش معین گردد.
  • هزینه ارسال(B) هم بر مبنای وزن است. وزن اجناستان را حدس بزنید و بر مبنای کیلویی 300/000 تومان محاسبه کنید

سپس مبلغ A را بعلاوه B کنید.


چه مدت طول می کشد تا سفارش به دستم برسد؟

این مدت زمان  حدود 2 هفته پس از  تحویل اجناس در ترکیه به ما است.


چرا بعضی از سفارش های ترندیول جدا جدا ثبت میشود؟

برای تنظیم و حفظ حسابهای Elite ترندیول ویا دریافت کوپن 10 لیری "تحویل در محل کارگو" برای همکار کارپرداز ما در ترکیه ممکن است یک پیش سفارش چندین قلمی از سایت ترندیول در دو یا چند سفارش مجزا ثبت بشود. این موضوع هیچ مبلغ اضافه برای مشتری نداشته و جمع کل سفارشها عانا مانند پیش سفارش اولیه است.


چرا در بعضی از سفارشهای ترندیول کوپن های تخفیفی استفاده شده که به من تعلق نگرفته است؟

 کوپن های تخفیفی که جلوی آنها Gel Al Noktası یا Müşteri Memnuniyeti یا Takip et kazan نوشته شده است کوپن هایی است که به اکانت ترندول ما تعلق دارد و برای مشتری محترم نیست. صرفا کوپن هایی که در صفحه هر محصول قرار دارند ویا تخفیف هایی که در جمع سبد نشسته است و برای شما قابل مشاهده است به مشتریان تعلق دارد.


چرا قیمت ها به تومان نیست؟ این علامت (Ŧ) در کنار قیمت کالا چیست؟

چون شما دارید به صورت مستقیم  سایت ترک را مشاهده میکنید در نتیجه همه قیمتها به لیر ترکیه است. این نماد Ŧ نیز نشانه لیر ترکیه است همچنان که این نماد $ دلار آمریکاست.


آیا در ایران یا سایر کشورها نیز باید پولی بدهم؟

در ایران بنابر  وزن و اندازه مرسوله شما مبلغی جزیی درب منزل به پستچی تیپاکس پرداخت میکنید. این مبلغ باید عینا از طریق سامانه تیپاکس قبلا به روی گوشی شما با پیامک شده باشد.

برای سایر کشور ها که اجناس به صورت پست یا کارگو پست ارسال میشود بسته به قوانین کشور شما ممکن است مبلغی به عنوان مالیات TAX از شما گرفته بشود.